Webshop laten maken voor ontbijtservice?

Webshop laten maken ontbijt aan huis ontbijtservice

Om haar online bestellingen vlot te laten verlopen, deed ambachtelijk ontbijtspecialist Carmello een beroep op de expertise van Siteffect. Een webshop laten maken met intuïtief webdesign en sterke software? Carmello vroeg, Siteffect ontwikkelde. Selecteren, specifiëren, bestellen en betalen … Vandaag reserveer je bij Carmello een (h)eerlijk ontbijt in slechts enkele klikken. Op-en-top gebruiksvriendelijk!

Webshop maken met Siteffect

Een neus voor ondernemen en een ontembare passie voor streekproducten en lokale ambacht: wie Carmello zegt, zegt eerlijk, lokaal en lekker ontbijt aan huis. Met ruim drie jaar op de teller, was de online bestelmodule van Carmello volgens zaakvoerster Marie-Caroline dringend toe aan een upgrade.

“Voor de opstart van Carmello maakte een vriend onze website in WordPress. Een aantrekkelijk platform dat goed functioneerde, maar qua bestelmodule meer weghad van een online formulier dan van een webshop. Prima om mee te starten, maar na enkele jaren klaar voor een stevige level-up! Carmello begon te groeien en de ontbijtpakketten vlogen de deur uit. Zeker in coronatijden merkten we dat mensen de social distance wilden overbruggen met een vers, ambachtelijk ontbijt. Een nieuwe webwinkel was dus broodnodig!”

Gebruiksvriendelijk en 100% op maat

Een dringende digitale vraag, met een pijlsnel antwoord van Siteffect. Developers Olivier en Gert luisterden naar de noden van Marie-Caroline, schreven de software nauwkeurig uit en integreerden de gepersonaliseerde webshop makkelijk in de bestaande WordPress website. Van automatisering tot veilig online kassasysteem: Siteffect ontwikkelde de Carmello webwinkel volledig op maat.

“Met onze nieuwe online webshop kunnen we bestellingen tot in de puntjes definiëren en beheren. Tijdsloten invoeren, uren en regio’s selecteren, specifieke ontbijten koppelen aan bepaalde dagen, … Klanten hebben nu nog meer overzicht in hun bestelmogelijkheden. Ook speciale verzoekjes of bijkomende leverinformatie lopen eenvoudig binnen dankzij de extra tekstruimte. En die gebruiksvriendelijkheid is goed voor onze business, want zo bestellen klanten vaker een extra fles wijn, potje confituur of bos bloemen bij hun ontbijt. Ideaal!”

Webshop bouwen met oog voor automatisatie

Door de groei van Carmello was een webwinkel met meer mogelijkheden en automatisering noodzakelijk. De Carmello cadeaubonnen? Die gaan voortaan nog vlotter over de digitale toonbank.

“Vroeger schreven we onze vouchers met de hand en verzonden we de kartonnetjes per post. Vandaag kunnen klanten er ook voor kiezen om de tegoedbon in pdf-formaat te ontvangen. Besteld in één klik en binnen de minuut in je mailbox. Perfect voor lastminute cadeautjes! Daarnaast krijgen klanten een overzichtelijke bestelbevestiging per mail en verlopen betalingen veilig via de KBC PayPage. Automatisering die customer experience naar een hoger niveau tilt: onze klanten zijn fan!”

Gert en Olivier hebben de technische skills, maar communiceren zeer begrijpelijk en staan altijd open voor de input van de klant. En de snelheid die ze aan de dag leggen, is fenomenaal. Liep er iets mis in de lanceringsfase, dan werd dit letterlijk binnen het kwartier opgelost. Heel fijn om zo samen te werken
Marie-Caroline, zaakvoerder Carmello